Vertrouwenspersoon

We vinden het enorm belangrijk dat je graag bij ons komt sporten! Onze club moet een plaats zijn waar jij je goed voelt, waar je jezelf kan zijn en waar jij telt! Gebeurt er, ondanks de inspanningen van de trainers en het bestuur, iets waar jij je niet goed bij voelt of iets wat echt niet oké is… praat er dan over! Vertel je het liever niet aan je trainer of aan je ouders, weet dan dat je in onze club ook kan praten met de vertrouwenspersoon. Hij zal naar je verhaal luisteren en kan uitleg geven over wat er kan of moet gebeuren. Hij is objectief en onafhankelijk van de club!
Onze nieuwe vertrouwenspersoon is Roberto! Roberto is sportief, is zelf papa van twee tieners, werkt als opvoeder en weet dus perfect hoe hij kan omgaan met jongeren. Hij is empathisch, rustig en kan goed luisteren! Oh ja en hij houdt van alles wat te maken heeft met Italië!
Je zal hem regelmatig zien voor of na de trainingen en op onze familiedag. Zo leren jullie hem kennen!
Wil je Roberto spreken… Dan kan je bij hem terecht via zijn mailadres:

roberto1975rob@gmail.com

Roberto