Trainingsdagen

Onze trainingsdagen atletiek

Wij trainen op onze piste, en dit op dinsdag en donderdag.

Kangoeroes & Benjamins: 17.30u - 18.30u

Vanaf Pupillen: 19.00u - 20.30u

Extra trainingen in aanloop van winter –en zomerwedstrijden vinden regelmatig plaats op zaterdag- of zondagvoormiddag. Dit wordt altijd door de trainers gecommuniceerd aan de wedstrijdatleten en hun ouders. Wil jouw kind deelnemen aan wedstrijden, laat dit steeds aan de trainers weten!

Start 2 Run

De Start to Runners worden op maandag en woensdag om 19.00u op de piste verwacht. Een derde training dient dan nog op eigen houtje te worden gelopen.

Keep on Running

Ook deze groep wordt op maandag en woensdag om verwacht, om 19.30u. En ook hier is het belangrijk om een derde training voor je rekening te nemen.

Start 2 trail

De Trailers trainen op woensdag en zaterdag, telkens op een vooraf afgesproken locatie. Ook zij dienen een derde training op eigen houtje te lopen.